My Followers

Wednesday, December 16, 2009

Kenangan Lalu


 
atas permintaan, aku telah bulatkan kaler merah
kat muka aku.. ngehngehngeh~~ skema la..

Tengah godeh2 friendster semalam, sajer la usha album kat profile aku tuh.. terjumpa plak gambar kat atas tuh.. wah!! rindunyer  nak kembali ke zaman ini.. hehe.. gambar ni di ambil time aku form 4 kat Sekolah Menengah Teknik (ERT) Setapak, Kuala Lumpur.. walaupun sekolah teknik, aku aliran vokasional.. aku dulu form 4 + form 5 kelas VK1 *(VK tu bermaksud Vokasional Katering) utk sesi 03/04, tu yang sekarang ni PRO terer memasak di dapur.. hehe =P.. tengok r kitaorg pakai baju kelas tuh.. sepesen je kan? aku simpan lagi baju ni tau! sayang nak buang.. baju ni tempah khas tau utk event nih.. untuk pengetahuan korang, masa ni kat sekolah aku ada Karnival ERT ape ntah.. aku pn dah lupa.. almost 7 years da msti ar lupa sket.. setiap kelas dapat 1 tapak booth utk jual barangan/makanan/minuman dll utk kumpul fund sebanyak mungkin.. so, kitaorg plan jual popiah basah, air, ngan few makanan lain.. booth kitaorg paling awal tutup sebab terlalu laku dan cepat habis.. hebat la sangat.. bile aku tengok gambar ni, mula la kepala ni terbayang2 memory indah bersama di sekolah teknik dulu dan mostly kitaorg ni dok kat hostel.. jdi relationship tu agak rapat dan giler2.. tengok je la gmbar ni, baru abis karnival dan kemas2 booth, lepak jap sempat posing beramai-ramai lagik.. eventhough kitaorg ni lain2 negeri, rupa, attitude kan.. kitaorg tetap maintain jer.. ape yg penting? "kerjasama" yg mcm dlm kartun wonderpets tu la.. hehe.. kalau nk cite banyak memang takkan abis.. terlalu banyak!! ada gak member2 dlm gmbr ni yg dah kahwin, ada jugak yg da lost contact.. eermmmm.. ntah biler la dapat gathering ngan dorang ni sume ek? bile dh gathering msti havoc sbb masing2 dok imbas kenangan lalu.. huhu.. seronokknyer.. =D weh, bile nak buat gathering nih..

3 comments:

Mimy Hamid said...

mana satu ko ni dik ..tak pasan..semua serupa..

klik2 prudential

Anonymous said...

alala...windu nye zaman sekolah dlu...dok kt hostel..mkn dlm tray besi tu. balik skul same2. fly p town..acik dewan makan (acik sonah)yg slalu sebelah kan bdk2 aspura.mst dpt ayam goreng lebih.xci..intai2 bdk2 aspura..ahaks
-aku yg ko kenal tu..haha-

RedLife2Love said...

mimyhamid: tak kenal? yg comey area tengah2 pakai spek tudung putih tu la ika.. hehe.. lupa nk bulatkan bg red area.. sowiee =P

anonymous: tau takpe weii..aku mmg suka time zmn sekolah dulu.. hepi jer kan..hehe.. suke2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...