My Followers

Monday, December 14, 2009

Kemalangan kecik jer..

Pagi ni aku dikejutkan dengan berita yg ala2 mengerikan jgk la dari ofismate aku, Yanie.. dia ym aku bgtau yang jari telunjuk tangan kanan dia hampir2 putus sbb terkena serpihan pinggan kaca yang pecah masa nak basuh pinggan kat dapur.. huhu.. ngeri perut aku dengar cite dia nih.. tpi seb baik takde ape2 yg teruk, dia g klinik doktor bagi dia MC 2 hari sbb takut ada jangkitan kuman pada jari dia tuh.. korang tengok gmbr kat bwh ni siap kene balut besar gabak jari dia tuh.. katanya luka dalam gak smpi nmpak isi.. huhu.. tak sanggup aku weiii.. lepas ni, be more carefull taw..  ape2 pun, aku doakan supaya jari dia cepat baik seperti sedia kala ye.. take a gud rest dear!! 



6 comments:

Mimy Hamid said...

hati2...yani ni masih darah manis lagi..maklumla pengantin baru..ciann

Nanie-Izailani said...

trauma..trauma..trauma...

RedLife2Love said...

mimyhamid: tula..ika pn takut jer.. huhu..cian yani kan..

yanie: jgn trauma nk msuk dapur lagik dah ler.. hehe =P

Nanie-Izailani said...

ish...terbayang lg la bila aku tgk luka hari tu..siyes ingat dah nak putus jari dah.

RedLife2Love said...

yanie: mau tk terbayang..ngeri sey!! dengan darah yg bnyak tuh..oppss ada yg pengsan.. huhu..

azyla said...

take care dear.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...