My Followers

Tuesday, December 1, 2009

Dari Kerana Mata

Di saat entri ini di publish, aku sedang bersukaria beristirehat kat umah la.. aku memang tak keje tapi aku sibuk dok updated blog jugak.. hehe.. korang nak tau kenape? meh sini aku nak bgtau.. mulanya ari isnin baru2 ni kan, yela bila tiba isnin mula la liat nk bangun pagi g keje.. aku ni kan insan yang gigih bekerja.. jadi nak tak nak, suka ke tak suka aku kena la pegi keje jgak walaupun tahap malas tu gaban kan.. aku pn keje je la mcm biasa, tpi ramai sangat staff kat department tegur "ika, nape mata merah? sakit mata ker? baik pegi klinik cek." mula2 tu aku wat tak tau jer, sbb mgkin aku pakai lense kot.. so malas nak amik pusing ape yang dorang cakap tuh.. sampai la petang abis keje aku pn balik la umah.. mak aku pun sound suh g klinik jugak.. aku pun xnak la nnti mak aku bukak sound high level, so adik aku pn teman la aku pegi klinik malam tu jugak.. jmpa doktor tak smpai 5 minit, terus doktor kata aku sakit mata!! doktor pun bagi ubat titik mata ngan ubat makan dan MC 2 hari.. Wahh!! tak sangka pulak nak dpt MC kan.. Jdi, tu la arini 1 Dec - 2 Dec 2009 aku MC la.. hehe.. so sepanjang ari dok rest kat uma jer.. tp tolong la jugak mak aku kemas2 uma.. kata anak dara kan.. k la tu je nak share ngan korang pun.. hope cepat la baik mata nih.. merah.. merah dan merah.. my fav kaler!! =)

4 comments:

Mimy Hamid said...

maaf virus mata sudah tersebar..anda lah mangsa nya...ehehhe

TinTaDariHaTi said...

jgn merebak kt sluruh GIA, sdh. Hahaha...

I already open my blog. Allow u to read.

http://diana1185.blogspot.com.

*get well soon, dear.

RedLife2Love said...

mimyhamid: tu la pasal kan? kak mimi adalah penyebar virus.. hehee.. =P

tintadarihati: hehehe.. orait dear! thanks ye.. =)

Liyanaroxx said...

get well soon dear!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...