My Followers

Monday, October 12, 2009

Sungei Wang Walks

ape kene mengena ngan Sungei Wang ni ek??
ermm.. aku nk bgtaw la yg jmaat lepas 9/10/09, aku teman la ofismate aku yanie g sungei wang.. ni kes nk beli baju utk flower gurls dia masa sanding kt Perak nnti lor..
 aku kan KAWAN yg baik harusla teman dia kan..
lgpn dh lame tk g area sana..
so, aku pn pntang di ajak trus la setuju kan.. hehee...

dah smpi kat sungei wang tu kitaorg trus la operasi carik kedai yg ada jual
baju flower gurls tuh.. tp hampeh jer, tkde byk la kedai yg jual..
ada pn kedai2 jual bju fesyen org dewasa jerk.. kitaorg tk putus asa,
round2 gak nk puaskan ati kan.. tup..tup
ada la 1 or 2 kedai jual bju yg dicari TP kan..
harga sume around rm100 n above sepasang ye..
bg aku hrga tu agak mahal la.. huhu.. yanie pn xnk gak sbb mahal sgt..
lastly yanie decide xnk beli kt sungei wang,
 dia nk survey kat ampang point dlu..
aku pn agreed la jgk sbb mana tau kat area
 ampang tu lg ok kan.. harga pn murah2.. tu yg penting!!!

biler da pnat jalan2.. perut pn da lapor giler.. kitaorg pn plan r nk mkn2..
siap g tgk kat directory ada restoran ape kat sungei wang tu taw!!
pastu tringat plak kak mimi ada suggest g mkn kat
PAK HAILAM KOPITIAM.. tekan sini
kitaorg pn trus redah nk try mkn kat ctu je.. senang kan..
kat bwah ni sume gmbr kitaorg la smntra nk tgu mkn n tgh mkan ye..
jgn la korg jelews plak taw..taw..taw.. hehe


msing2 tgh sebok tgk menu nk mkan ape..
kusyuk gile!!


MENU of THE DAY!!

 
Asam Laksa


Nasi Lemak Rendang Beef


Sirap Bandung w Cincau

 Tibe2 msuk bab mkan plak ek.. tdi bkn cite g sungei wang ke???
whatever la..
aku ni asyik cite bab g makan je kan..
mmg jauh lgi la azam nk menurunkan berat badan yg mmg dah berat nih!!!
tensen..tensen..tensen..
ermm..tak kesah la yg pnting aku sihat n hepi sudah.. KAN?



aku suka gmbr ni jadi aku letak la kat end of entri yer..
comei x?? nmpk suci je.. wink* wink*
ape motif ek.. hehe


6 comments:

Mimy Hamid said...

amacam pak hailam sedap tak?? ehhehe

TinTaDariHaTi said...

Bile nk kurus nie? Asik mkn je... Huhu..

RedLife2Love said...

mimy hamid: sedap gak! harga pn standard ma.. =P

tintadarihati: taw takpe kan.. asyik mkan je koje aku!! haha..

Liyanaroxx said...

hallu atiqah!weee....dah ada blog ye?good..leh link to each other pasnih ye?take care!!!

Nanie-Izailani said...

ika, ko jmpa tak nasik goreng kpg utk abg ko tu?hehhe

RedLife2Love said...

Liyanaroxx: halu kak yana, hehe.. tula nnti slalu singgah kat blog ika ye..TQ

Yanie: eh jmpa, aku beli je kt LRT bts tu ada gerai mkan.. hehe =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...