My Followers

Thursday, October 15, 2009

Sampul "Misteri" berwarna Hijau

Entri kali ni aku nk buat korg2 yg baca tertanya2 sket.. haha..
kenpa plak nih? mcm la gempak sgt cite aku..
pada 14/10/09 bersamaan ari Rabu iaitu semalam, ada seorang
insan yg pemurah+baik hati
telah mberikan aku sekeping sampul "misteri" yg berwarna hijau kpd aku..
motif??? AKU DAPAT DUIT RAYA laaa..
itupun xtaw lg ker? =P
sape sangka kan, aku yg berumur 22 thn n BERKERJA ni msih
dapat duit raya.. kan..kan..kan..

Nilai dlm sampul misteri nih? opss sori, tak blh bgtaw..
itu rahsia antara aku n insan yg pemurah lg baik hati tu je ye..
nanti gosip plak.. xboleh.. xboleh..
demi mnjaga amanah yg diberi, aku prefer utk merahsiakan shj NILAI
duit dlm smpul nih.. at least aku bgtau la yg nilainya agk byk la jgk..
korg agk2 brape nilai dlm sampul hijau nih? teka cepat!!

Ekceli..tu je la aku nk share pown..
tak tau nk tulis ape arini.. smlm da la bz sket..
tak smpat2 nk update blog la..
so, arini mood mcm hepi sket sbb nk share psl smpul misteri smlm..
tu je la kot.. hehe..

Perhatian semua..
ni la sampul "misteri" hijau yg aku dpt semalam tuh..
walaupun sampulnya tak brape nak menarik,
tapi nilai di dalamnye sangatla menarik ye..


tgk2, siap ada nama aku lagi okey..


KORG2 sumer.. SILA LA JELEWS TAW!!!!

5 comments:

Liyanaroxx said...

okeh,leh blanje akak secret recipe time lunch kang ok?hahahaha~!!

Mimy Hamid said...

apsal akak yang baru 18 tawun tak dapat?? tak aci

RedLife2Love said...

liyanaroxx: sis, arini xblh la..da ada date lain.. hehe.. myb sme other time k.. =)

mimy hamid: yeke 18 tawun? bkn 28 tawun ke!! haruslah tak dpt kan.. hehe.. =P

TinTaDariHaTi said...

Ni yg aku jeles nih... So, pe lagi? Tingkat 3 pun boleh.. Hahaha

RedLife2Love said...

tintadarihati: tak baik jeles2..hehe.. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...