My Followers

Tuesday, October 20, 2009

go Subway!!!



Kelihatannya aku kini semakin gile utk melantak makan Subway..
w/pn makanannyer simple (sama mcm sandwich) jer..
tp nikmatnya.. mmg sedap la.. aku pn xtau kenape..
aku tak kisah klu korg tak sependapat ngn aku..
bg aku.. subway ni sgt sesuai utk org2 mcm aku yg "ON DIET"..
ceh! klu x caner blh kelihatan kurus utk berkebaya kan..kan.. =P
dah..dah.. jgn nk mulakan perasan diri tu blh x??

Semalam la pas balik dri hospital Pantai, tgk my boss pnya
baby girl.. kitaorg which is 'Aku, Azyla, kak Zana n kak Haliana'
telah merayapkan diri ke bangsar utk lunch..
msa tu da pukul 2:30 p.m. kot, tp kitaorg ttp redah je nak
g makan Subway kat Bangsar tuh..
ni smua sbb aku yg meroyan nk mkn Subway okey..
dorg yg lain sume pn ok je ngn choice aku.. so, What??!!

MENU of the DAY



kalau ikutkan nafsu makan mmg tak cukup 6 inch nih.. haha..
seb baik la msih waras berfikir kan, kira cukup la 6 inch tuh..
 semalam sgt la puas ati aku bile dpt gak mkn Subway nih..
korg2, ada x yg nk blnja aku Subway plak pasni?
*wink.. *wink.. *wink..

2 comments:

Mimy Hamid said...

oo ptt lambat makan subway yer??? hahahah

RedLife2Love said...

mimy hamid: a'ah kak mimi..layan kjp sbb da lame ngidam!! hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...